Cookies nám pomáhají dosáhnout lepšího výkonu. Užíváním našich služeb souhlasíte s jejich používáním. Více informací.

Často kladené otázky

Jak velkou zásilku mohu odeslat pomocí Úschovny?
Pomocí služby www.uschovna.cz je možné odeslat zásilky do velikosti 50 GB, zdarma je pak možné odeslat zásilku do velikosti 25 GB. Ceník je k nahlédnutí zde.
Co je Premium zásilka?
Pokud potřebujete poslat zásilku větší než 25 GB, nebo ji mít uloženou na Úschovně déle než 14 dní, pak je pro vás Premium zásilka to pravé. Za jednorázový poplatek umožňuje také neomezený počet stažení, takže link na zásilku můžete pohodlně poslat, komu zrovna potřebujete.
Jakým způsobem mohu za Premium zásilku zaplatit?
Zásilku je možné zaplatit buď pomocí sms, nebo online platbou. Poté, co zaškrtnete ve formuláři na odeslání zásilky Premium zásilku, systém vás jednoduše navede, jak postupovat.
Lze předčasně odstranit uloženou zásilku?
Ano, po uložení zásilky obdrží odesílatel kontrolní e-mail, který obsahuje tlačítko Administrace. Po kliknutí na tlačítko se otevře nové okno, kde je možné zásilku smazat. Ta je následně trvale odstraněna.
Nestihl jsem si vyzvednout včas svou zásilku. Je možné její obnovení?
Pokud je vaše zásilka stále dostupná na záložním serveru, po zadání kódu zásilky vám systém sám nabídne možnost zásilku vyzvednout. Tato služba je zpoplatněna, uhradit za prošlou zásilku lze pomocí sms nebo online platbou. V případě, že vám systém tuto možnost nezobrazí, zásilka již není na našich serverech dostupná a není možné ji obnovit.
Přerušilo se mi nahrávání zásilky. Je možné v nahrávání pokračovat, nebo musím zásilku nahrát znovu?
V případě, že se připojení k internetu obnoví do 24 hodin, nahrávání zásilky se automaticky obnoví také. Můžete tedy spustit nahrávání souboru třeba v práci, zaklapnout počítač a doma pokračovat v nahrávání.
Je možné ve službě Úschovna odesílat celé složky, nejen jednotlivé soubory?
Přes webové rozhraní www.uschovna.cz je možné ukládat jednotlivé soubory, složky pouze v komprimované podobě (zip). Je možné také označit všechny soubory, které chcete poslat, a jednoduše je přetáhnout do Úschovny. Příjemci se pak zobrazí v komprimované podobě.
Pokud odesílám zásilku více příjemcům, vidí jednotlivý příjemce, kdo všechno zásilku obdržel?
Odkazy na zásilky jsou příjemcům zaslány jednotlivě, v adrese příjemce je vždy jen jeden uživatel.
Je možné uloženou zásilku nějak upravovat?
Pokud již byla zásilka uložena na server uschovna.cz, není možné zásilku zpětně upravit.
Je zasílání zásilek přes Úschovnu bezpečné? Lze v zásilkách vyhledávat?
Všechna data zasílaná přes naši službu jsou důvěrná. Kódy k zásilkám obdrží pouze odesílatel a zvolení příjemci. Každý vyjmenovaný přijemce obdrží svůj vlastní kód určený pouze pro něj. Kódy žádné další osobě neposkytujeme a neumožňujeme ani v zásilkách vyhledávat.
Mohu odeslat zásilku více příjemcům?
Zásilku je možné odeslat více příjemcům vypsáním jejich e-mailových adres do pole e-maily příjemců a jednotlivé adresy oddělit čárkou nebo odřádkováním. Ve verzi zdarma nabízíme možnost odeslat zásilku až na 30 e-mailových adres, v případě Premium zásilky je počet příjemců neomezený.
Musím být pro použití služeb Úschovny registrován?
Pro ukládání ani vyzvedávání zásilek není nutná registrace. Pokud se však zdarma registrujete, máte kompletní přehled o Vašich zásilkách a platbách, můžete hradit zásilky z předplaceného kreditu a vytvořit si adresář kontaktů či více identit pro odesílání.
aplikácia
podmienky
FAQ
reklama
kontakty
vyplňte prosím kód zásielky